Solig dag

Idag ska det bli strålande sol och varmt. Jag ska självklart jobba idag, men vad gör det egentligen? Ingenting för jag har ju varit i Cypern en hel vecka ;-) Men nog hade det varit trevligt att ligga och steka i solen idag också. Nu ser det dock lite molnigt ut, så det kanske inte blir lika fint väder som utlovat?

Har sovit som en kratta i natt, så jag är supertrött. Börjar kl 9 så nu är det bäst att jag börjar göra mig i ordning här. Det är redan lill-lördag och det kallar jag underbart! Helgen kommer bli kanon!

Ha det bra i solen idag, ni som får vara lediga!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag sitter också inne på jobbet, söck.. men men, vi får ju pengar iaf :)



Kolla länken, jag följde ditt råd igår ;)

2009-06-24 @ 10:30:42
Postat av: Anonym

Är inte så rutinerad, så här är den..

2009-06-24 @ 10:31:38
URL: http://nordini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0