Sista dagen!

Jag sov för länge idag, så klart jag gjorde när det är sista pluggdagen. Ha. Nu ska jag äta jordgubbar med mjölk, värsta sommarfrukosten jag vet. Supergott och jag skulle kunna leva på det! Sedan ska jag tampas med de gamla tentorna hela dagen. Det blir ett break senare i eftermiddag för att åka till Överypsan och ha möte. Nu är jag ju inte kalaspingla (matansvarig) längre utan ska få en ny post..

Idag landar Björnen på Arlanda efter ett halvår i USA. Jag har saknat henne här i Uppis....

Nej, nu måste jag ta tag i det här. DET ÄR JU SISTA PLUGGARDAGEN! Det är ju nästan värt att firas, men man ska ju inte ropa hej förrän man är över bäcken.......... På onsdag, det är ju då det gäller. Men heja ska jag nog inte göra förrän resultaten anslås på pingpong.

SOL, underbara SOL. Vi ses om en stund! Dagens citat får passande nog bli av Nina: "Får man inte AB på tentan ska man åtminstone vara brun när man skriver den."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0