Rösta den 7:e juni

Ni glömmer väl inte bort att ni ska rösta den 7:e juni till Europaparlamentet? Jag kommer inte rösta den 7:e utan jag har tänkt förtidsrösta när tentan är överstökad. Vem jag ska rösta på är fortfarande oklart, men jag ser gärna att unga människor kommer in i Europaparlamentet så jag kryssar nog Christoffer Järkeborn. Tycker han verkar cool! 

Jag gillar även detta:

X-change
Jag är övertygad om att Sverige skulle tjäna på att införa euron som valuta. Men Sverige ska endast införa euron när svenska folket vill införa euron - och just nu är det inte så. 

Hans åsikt känns så human.

Men vem ni röstar på spelar ingen roll så länge ni röstar. Ta chansen och var med och påverka. Din röst spelar faktiskt roll eftersom valdeltagandet brukar vara extremt lågt till dessa val. Så kom igen och rösta!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag ska rösta!!! men vet inte på vem..

2009-06-02 @ 11:40:22
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0