Nationaldagen

Har varit hos Maria och löst melodikrysset nu på förmiddagen. Eller löst och löst, lyssnat, klurat lite, men vet inte om jag var till någon hjälp. Vi får väl se om jag vinner ;-)

Annars händer det inte mycket här hemma. Jag får nog snart lappsjuka, haha.

Nu ska jag måla naglarna och invänta beslut som borde ramla ner till mig. Talludden eller inte ikväll? Det är den stora fråga. Sedan följer ett antal följdfrågor såsom vem som ska köra etc, men det löser sig eftersom. Fast egentligen borde man fråga sig följdfrågorna först innan man kan fråga dne stora frågan, för annars sitter man ju i smeten om man inte löser de så detaljerna..

Det är nationaldagen idag! Det visste inte jag och tänkte gå på systemet. Jo pyttsan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0