Min första riktiga dag

Jag trivs som fisken i vattnet! Jag har nog det roligaste sommarjobbet någonsin! I like :-) Tiden bara springer iväg och det är så himla kul!

Dagen har gått i ett swisch. Jag hann med att träffa Maria, ÅM, Linda + en massa barn på lunchen. Sedan en massa jobb efter det. Kom hem för en stund sedan och nu har jag ätit lite mat. Funderar på att maten ska få sjunka ner i magen och sedan ska jag ut på en pw eller en liten joggingtur. Jag är rätt trött och slö så det blir nog viloläge resten av kvällen. Helst av allt skulle jag vilja fira tentaresultatet med en kall öl på en filt i solen, men det sparar jag till i helgen istället!

Nej, jag kanske ska gå och rensa ur det sista ur rabatten. Den står och ropar LIIIIIINAAAA så det är nog dags. Om jag orkar....

Kommentarer
Postat av: Anna

Men berätta om cypern då..=)!!

2009-06-24 @ 19:16:47
URL: http://norrlandsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0