Lediga måndag

Är de så här fint väder vill jag ju aldrig börja jobba. Jag har rensat i rabatten, legat och solat på hembygdsgården med bland annat Maria och några av hennes prinsessor. Det var kallt i vattnet, men barnen och Linda badade ändå. Brrr, tror jag att det var men ingen vågade riktigt erkänna det. De tyckte det var skönt?! Jag väntar nog något tag innan jag badar i det iskalla vattnet.

Sedan har jag legat ute här hemma på gräsmatten och solat tills det blev kallt. Nu har jag ätit middag och ska ut på en pw. Saknar min TB, men hon är ju och jobbar så duktigt i Umeå den här veckan. Jag får promenera ensam idag helt enkelt. Efter prommisen ska jag träffa Jennie en sväng. En glass kanske slinker ner. Borde egentligen inte, men ack så gott! Men jag har solat för en viss person hela veckan när jag var i Cypern och ikväll ska den personen träna för mig. Tjänster och gentjänster ni vet. Ha, jag har gjort ett bra byte!

Njut av vädret mina vänner - nu har vi sommar!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag kan inte mms-blogga.... grrr!!! :(

2009-06-22 @ 17:34:19
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag vill också ta en glass med dig och Jennie!! Men snart så, kommer hem på torsdag kväll :) Hoppas ni har styrt upp en bra fest också ;)

2009-06-22 @ 23:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0