Hemma

Ja visst, jag är hemma i Sverige! Det är en aningens kallt, fastän det är ungefär 18 grader ute. Jag är ju van 40 grader efter Cypern! Men jag ska inte klaga, det har ju tydligen varit dåligt väder här hemma så vi åkte bort vid rätt tidpunkt. Ett längre inlägg om hela Cypernresan kommer framöver. Jag antar att det kommer bli ett långt inlägg och det orkar jag mig inte på just nu.

Min dator är nu lagad. Tyvärr var de tvungen att byta ut hårddisken så alla bilder från mitt första år på juristprogrammet är borta. Jättetråkigt, men tur jag har min blogg där jag lagt upp de finaste bilderna! De andra får jag väl helt enkelt glömma bort att jag ens tagit. Trist, men det går ju inte att deppa längre. Sånt gillar vi inte!

Jag har så mycket att berätta så jag vet inte riktigt var jag ska börja och var jag ska sluta. Men som sagt, det kommer senare. Jag är hemma i Storuman, Sverige välbehållen och med en snygg bränna. I like :-) Den ska jag försöka bättre på ännu mer i veckan.

Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0