En tripp till Rönnvik

Jag gillar mitt jobb och det kommer ni få höra många gånger. Det kan jag lova er!

Efter att ha jobbat så åkte jag ut till ÅM och blev bjuden på kladdkaka med jordgubbar och melon. Smarrigt! Tiden går bara så fort när man har roligt, men det är väl så det ska vara tydligen. Kom hem, åkte och matade syrrans katter och sedan har jag grejat på lite här hemma. Nu tror jag det blir sängdags ganska snart för jag orkar inte göra många fler knop idag.

Nu är jag ledig en hel vecka innan jag börjar jobba igen på riktigt. Mycket nice! Skönt med lite ledigt, även fast jag haft sommarlov i över 3 veckor. Det känns verkligen inte som det redan gått 3 veckor, men tur jag är "ledig" några veckor till...

Just i detta nu saknar jag Uppsala rätt mycket faktiskt. Nu tänker jag sova bort saknaden.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0