Det är frågan

Usch, det är ingen hit att städa idag. Verkligen inte när ALLT ska städas. Sitter och funderar om jag skulle ha pallrat mig till Friskis och tränat lite. Jag måste ju ändå liks åka dit och frysa kortet över sommaren så då kan jag ju träna i samma veva. Det är en bra anledning till att träna, så jag kör nog på det. Motivationen finns dock inte, men det löser sig! Träna bör man ju..

Nä, städa lite till och sedan beger jag mig till Väderkvarn helt enkelt! Sedan hem, städa lite till och sedan sätter vi oss i bilen någon gång senare ikväll. Jag är laddad för en ca 75 mil lång bilresa.

Imorgon ska jag äntligen få fixa håret! Slinga lite, klippa lite. Kommer bli kanon! Jag har ju min favoritfrisör :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0