Besviken på mig själv

Jag menar ju så klart 50 mil ;-) Det märks att jag var trött i morse va?

Jag är allt annat än nöjd och jag skulle vilja banka huvudet gult och blått i väggen. JAG HAR GLÖMT ATT ORDNA ETT PASS! Där försvann den utlandsresan. Så nu ska jag tydligen sura i en och en halv vecka och svära, men inte här.
Men jag är så himla besviken på mig själv!!!! Jag som ville... Surt att ringa Malin imorgon och säga "Nej, tyvärr. Det blir ingen resa".

Idioti, men det kanske bara visar att jag har haft en hel del annat att tänka på. De senaste dagarna har jag gått i dimma och försökt lätta den med promenader med Ida. Ikväll tog jag tag i saken själv. Väldigt enkelt och smidigt och lätt fixat. Tur det molnet har lättat på min himlen för nu kom det in ett stort otäckt svart åskmoln och kommer stanna där framöver. Jag tänkte inte längre än näsan räckte och det bannar jag mig själv för.

Nu ska jag fortsätta sura tills jag somnar och hoppas att det är bättre imorgon, vilket nog är en önskedröm.

Kommentarer
Postat av: Anna

Men när åker ni? Det tar inte många dagar längre att fixa ett pass. Kolla upp det!

2009-06-10 @ 11:19:07
URL: http://norrlandsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0