Bästa lillebror

Har jag inte världens bästa lillebror så säg?

Har ätit supergod middag på hotellet och sedan mötte jag Maria och hon drog med mig hem till henne för att se Twilight-filmen. Pattinson är ju bara så snygg så jag vill äta upp honom! (Okej, det är han som är vampyr, inte jag.) Maria är inte kär, men jag tar över den biten i stället. Smått förälskad i varje fall ;-) Nu har jag ju Pattinson i minnet när jag ska läsa böckerna  och oj vad vi ska ha trevligt ihop framöver!

Sedan kommer jag hem och så har Joel ordnat så jag har hans gamla dator. Han köpte en ny för någon månad sedan så nu använder jag hans gamla när min nu har gett upp. Den är totaldöd, jag provade även ikväll! HP nästa med andra ord. I alla fall så hade han ordnat med bord till datorn, stol, datorn + skärm så klart och så var den påslagen när jag kom hem så det var bara att köra igång igen. Han påstår att jag är beroende. Ha, skulle jag? I varje fall så sitter vi här och nördar båda två - rygg i rygg inne på hans rum.

Nu väntar sängen omgående. Klockan är mycket, alltför mycket, men med tanke på att jag bara har sovit ungefär 10 timmar de senaste dygnen så är jag förvånandsvärt pigg! Det är nog det norrländska ljuset...


Kommentarer
Postat av: Fanny

LOVE You!! Båda två!! :)

2009-06-06 @ 00:56:05
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/
Postat av: Mor

Vad ni är goa....

Pussokram

2009-06-06 @ 10:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0