A bad day

Jag mår som jag förtjänar idag kort sagt. Hur det kunde bli såhär är oklart, men jag hade i varje fall himla kul!

Hela dagen har jag legat i soffan och kikat på tv. Var en sväng till Gunnarn för att hämta bilen och lämna Johanna och väl där blev vi bjudna på rester sedan gårdagen. Smaskens! Jag och Johanna har bestämt att vi ska fjällvandra den 15:e augusti så nu ska vi börja ragga tält, skor, triangakök eller vad det nu heter och lite annat smått och gott. Kommer bli mycket nice! Då ska vi göra Syterskalet osäkert! Spännande... :-)



Nej, nu intar jag soffläge igen innan det blir dags för duschen och sedan soffläge tills det blir sängdags.

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha, ja herregud.. Lina och Johanna a.k.a. Fjällvandrarna. Detta BLIR spännande :)

2009-07-19 @ 19:35:07
Postat av: Jannike

Åh, fjällvandring är ju superkul ;)

2009-07-19 @ 21:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0