Tagga, tagga

Sådär ja, nu ska jag strax krypa i säng här på Parkgatan.

Kvällen har varit en aning kaosartad, men nu sitter jag snart med två skivor, en fullproppad med Lady GaGa och den andra med lite mixat, och dessa ska funka som resmusik/förfestmusik.

Morgondagen kommer bli grym! Först jobb från 9 fram till 13 och sedan hem och byta bil, hämta alkoholen på kylning, lasta in Johanna och sedan dra iväg möt Östersund. Var vi ska parkera bilen och tillbringa natten är oklart, men det löser sig när vi kommer fram. Detta kallar jag spontanitet för vi vet egentligen ingenting om morgondagen. Jag har nästan aldrig vart i Östersund så vi lär ju inte hitta vidare vållbra och vem tror ni får äran att köra i stan? Gissa en gång....

Jaja, en parkering hittar vi och sedan drar vi fram brassestolarna och bordet som Johanna har lovat att fixa så kan vi förfesta vid bilen tills vi drar vidare (till vart?). Det är ju just typiskt att massa ypsor ska vara i stan och jag har tappat bort alla nummer på mobilen. Typiskt, men det löööööser sej som Timbuktu skulle sagt...

Vi hade en diskussion Johanna och jag om var vi skulle göra oss i ordning inför kvällen. Jag föreslog en Statoil-toa och hon bara garvade. Jag vet att det kommer sluta med att vi står och sminkar oss ikapp på en mack, eller i backspegeln. Ousch, vilket snygg sminkning vi kommer ha imorgon!

Självklart kommer jag mms-blogga hela helgen! Det här får ni ju inte gå miste om ;-)

Nu ska jag tagga Storsjöyran i sömnen. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0