Swampsoccer

Efter jobbet igår så åkte jag och syrran upp till Swampsoccer och kikade lite. Eller jag tittade nog inte så mycket för jag surrade bara med en massa folk, men jag hann nog spana in ett och ett annat lag mellan varven. Det blev kallt för sörlänningen (Fanny, jag är fortfarande rätt hård av mig) så vi åkte och hyrde filmen Wallander - Hämden och köpte lite gotta. Åt sedan rabarberpaj och såg film till sena natten. Mysigt! Förresten ska ni se den filmen för den är den bästa Wallanderfilmen någonsin! Jag sa det hela filmen, mest för att Svenska Dagbladet tycker att det är så, men mina syskon tyckte inte jag kunde säga det förrän filmen var över. Men vadå, jag visste det ju hela tiden! :-)

Nu på morgonen har jag varit och ridit på Mille. Kul! Snacka om det rycker i tävlingsnerverna! Jag har ridit två gånger på en vecka och det är inte illa! Tanken med Mille är i varje fall att jag ska försöka hitta en tävling som inte krockar med mitt jobb och åka dit och tävla lite, bara för att han ska få komma ut på banan. Han är ju trots allt en ponny så det blir inte med lika mycket jävlar anamma som tidigare tävlingar.

Nu ska jag slänga i mig lite käk och sedan göra mig i ordning för dagen. Det blir swampsoccer med syrran idag med och nu ska jag väl försöka kika lite mer på lagen än att surra med folk. Det kanske finns någon snygging att spana in?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0