SOL

Vet ni hur underbart det är att vakna upp och inse att solen faktiskt skiner ute? Det är så länge sen så att jag faktiskt inte minns det och det är nästan ovant för ögonen (jojo, jag skojar inte!). Jag tog världens sovmorgon och nu ska jag strutta i bikinin och ut och lägga mig i solen tills det är dags för lunch med Jennie och Maria kl 13 på Akkan. Det ska ju tydligen bara vara fint väder idag så det är väl bäst att man passar på medan man kan! I skuggan är det dock bara 15 grader så det blir nog inte värmerekord i dag i varje fall.

Så nu går jag och Viveca Sten ut och solar! Njut av solen raringar, för det ska jag göra för jag är ju ledig idag med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0