Snack

Även denna kväll har jag lyckats fördriva utan större svårigheter. Häng i soffan och sedan åkte jag upp till Jennie efter hon slutat för att surra om allt mellan himmel och jord. Mycket nice vill jag lova! Nu så här i efterhand önskar vi att vi hade varit lite mer spontana som när vi drog till Skellefte över dagen. Men nu ska vi finna vår spontanitet igen och göra resten av sommaren grym! Vi har hunnit med en massa skvaller och det tackar jag ju inte nej till ;-) I och för sig var det nog jag som stod för det mesta skvallret när jag tänker efter..

I varje fall fick jag se deras nyrenoverade toalett och den var sjukt snygg! Ni skulle sett före- och efterbilder, så skulle ni förstå vad jag menade. Nice...

Nu tänker jag krypa i säng och sova gott hela natten och vakna utvilad och pigg imorgon för jag är ledig och kan sova hur länge jag vill (eller nästan i varje fall).

God natt på er!

Kommentarer
Postat av: Hon som är rädd för apolivakvinnan!

Jag vill också vara med på lite spontanitet ;)

2009-07-26 @ 23:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0