Sista dagen

Det här är sista dagen innan jag börjar jobba på riktigt. Med andra ord så är det bäst att njuta av den! Nu ska jag göra mig i ordning för att sedan pallra mig till stallet och rida med Hanna. Spännande, jag har inte ridit på evigheter tror jag! Jag får väl se hur mycket min kropp pallar, och jag ska ju ändå kunna gå och stå imorgon utan att ha världens träningsvärk så jag behöver inte ta ut mig helt.

Gårdagen spenderades på Boxan och sedan blev det en pw i skogen med Ida och Fanny. Jobbigt och myggigt! Jag fick några extra myggbett. När jag väl lagat middag till familjen (min laxspecialité) hamnade jag i soffan och där låg jag tills Ida och Jennie tyckte jag skulle komma till Storuman. Sagt och gjort, resten av kvällen spenderade jag med mina favorittjejer. Hur mysigt som helst och vi snackade en massa skit som vanligt. Nice..

Nu ska jag som sagt iväg till stallet och efter det åker jag och Fanny till badplatsen i Gunnarn, Lapplaya för att tillbringa dagen i solen där. Jag hoppas bara molnen håller sig undan från solen.. Sedan ska jag bara njuta resten av dagen.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0