Onsdag

Det är ju lill-lördag idag och det borde ju firas. Jag är i varje fall ledig imorgon och det känns skönt. Jag hoppas på sol, men då tror jag att jag hoppas på för mycket.

Vad kvällen ska bestå i är lite oklart, men det blev ingen sväng till Jennie igår, så det ska bli ikväll istället när hon slutat. Jag ska till katterna en sväng i varje fall och sedan ska jag tvätta lite kläder för det börjar vara ont om det på den fronten! Annars blir det nog inte många knop ikväll om jag känner mig själv rätt. Nej, en vacker dag ska jag med bli hurtig... Men den vackra dagen är inte idag för så himla nice väder är det inte ute.

Och förresten så har jag ju nästan helg nu, om jag bortser från 4,5 timmars jobb på fredag. Det kallar jag underbart :-)

Tjing raringar!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Men nog är du hurtig, bara du vill... ;)

2009-07-23 @ 08:43:20
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0