M.J.

Har tillbringat kvällen i soffan framför tv:n. TV4 har visat minnesstunden för Michael Jackson och sedan visade de en konsert från Rumänien. Grymt! Jag varvade kikandet med lite läsning. Har börjat med Jens Lapidus Snabba Cash nu och den verkar bra än så länge. Och ja, jag vet. Det har blivit många böcker skrivna av jurister nu på sistone. Nördig som jag är :-)

Imorgon är jag ledig och det firar jag ju så klart med att vara vaken länge! Nattuggla som jag är, men nu känner jag tröttheten komma krypande så jag ska väl gå i säng nu. Imorgon är ju trots allt en ny dag och jag hoppas på bättre värme än 5 grader som termometern visar på nu. Brr...

Nattuggla och nörd är vad jag är idag med andra ord! Siktar på något mer fantasifullt imorgon! Trädgårdsmästare kanske?

Nä, nu ska jag sova bort gruset i ögonen. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0