Lugn fredagkväll

Fredagskvällen har varit lugn och skön. Jag har bara hängt här hemma. Sett lite friidrott, läst lite och bara tagit det lugnt med andra ord. Sedan har jag skrivit en "bruksanvisning" i form av en roman till Maria och hennes prinsessor som ska vållgästa Uppsala och min lägenhet till veckan. Spännande! Jag hade ju så gärna velat vara där när de var där, men nu ska jag vara hemma och knega istället så jag har lite att leva på till hösten. Jag har skrivit fint och utförligt så nu hoppas jag att de kan laga mat på gasspisen, se på tv på projektorn och kunna ändra till dvd och duscha med radion påslagen ;-)

Nu ska jag ta och krypa i säng. Jag orkar inte vara upp längre och jag jobbar ju imorgon så jag kan ju göra ett försök till att somna innan 00, fast det har jag inte gjort på evigheter! Minns inte sist, men nu gör jag ett försök för faktiskt så känns ju ögonlocken rätt tunga om jag känner efter och jag orkar inte hänga framför tvn längre.

Sängen nästa tillsammans med Pepparkakshuset av Carin Gerhardsen. Jag har lovat Maria att hon ska få ta med sig den till Uppis och jag har 200 sidor kvar så det är bäst jag ligger i om jag ska hinna läsa ut den innan de åker...

God natt raringar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0