Kortis

Tiden på jobbet gick kalasfort, men det berodde säkert på att jag jobbade så få timmar.. Nu är jag i varje fall hemma och Fanny försökte genast dra iväg mig på en promenad men i det här spöregnet vägrar jag vistas ute! Det är nog jobbigt att gå in och ut till bilen och bli sjöblöt.. Nej, ge mig lite sol och värme tack! Då kan jag promenera hela dagarna långa...

Nu ska jag krypa upp i soffan, dra en filt över mig och läsa lite i höstrusket. För nu känns det som om det är höst fastän det är 15 grader ute. Det är mörkt och regnet öser ner. Tur i varje fall att termometern visar över 10 grader... Just nu känns i varje fall inte uttrycket det finns inget dåligt väder utan bara dåliga kläder så lockande att använda. Jag sitter hellre inne, men det är ju fredag så helst av allt hade jag velat dra med mig mina vänner och åka upp till hotellet för att sippra goda drinkar på balkongen och njuta av solen men nu lyser allt detta med sin frånvaro...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0