Kalla sommarSverige

Sådär, då är dagens arbetspass avverkad. Fort har det gått och jag trivs ju så himla bra! Nu sitter jag och väntar på maten och sedan får jag se vad vi hittar på ikväll jag och Fanny. Temperaturen har gått upp några grader sedan i morse och ligger nu på 10 grader. Fortfarande kallt, men vad ska man göra åt vädret? Nej, tänk om det kunde vara soligt, fint och varmt ute... Då skulle jag inte ha suttit här just nu ute myst ute i solen istället. Det är ju som min grej!

Nu ska jag hacka lite sallad och sedan äta lite mat. Har blivit inbjuden till 10-årskalas ikväll (eller okej jag bjöd in mig själv, men se ni - det funkade!) så jag får se om jag hinner pallra mig dit efter middagen..

Roligare än så här blir det inte idag tror jag...

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0