Here I am

Det var så himla härligt att vara i stugan! Kom upp på onsdagkväll och maten stod på bordet och väntade på mig. Resten av kvällen tillbringade jag i soffan med Skumtimmen och mamma, Reidar, morfar och mormor runtomkring mig. Vi satt i soffan och fikade och myste.

Igår bakade jag bullar med mormor, försökte lösa korsord (jag är inte så bra som jag tror att jag är), gick en promenad med Goj och bara myste i stugan. Det blev våfflor till middag. Smaskens! Sedan satt vi i soffan och kikade på tv resten av kvällen. Vi avverkade Sommar med Ernst, Oskyldigt dömd, Nyheterna, 24 och allra sist Harper's Island och nu när jag tänker efter hann vi nog med Mordkommissionen också. Vi sipprade rosé och surrade om allt mellan himmel och jord. Underbart och jag var ungefär världens gladaste (tack vare många saker).

Idag har jag jobbat skiten ur mig och nu orkar jag inte röra mig många meter. Det blev inte direkt tidiga kvällar uppe i stugan så jag är rätt trött. Nej, något avancerat blir det inte ikväll. Det är ju en dag imorgon med och jag jobbar som alla andra lördagar. Jag är ledig endast en lördag och det är nästa helg och jag försöker göra något kul av den helgen. Återstår att se om jag lyckas... Men det är lite secret än så länge på grund av en hel del olika anledningar så att skriva om det för alla mina (o)kända läsare är nog ingen hit. Ha, nu blev ni allt nyfiken men jag lovar att det är något bra (hoppas jag)!!!
 
Nej, soffan nästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0