Helg

Här kommer en snabb uppdatering om vad jag har för mig... Igår åkte jag, Fanny och pappa på loppis i både Grundfors och Åskilje och fyndade lite. Bild på mina fynd kommer framöver. Fanny fyndade nog mest som köpte ett halsband som visade sig vara i 18 karats guld för 10 kr. Det kallar jag fynd!

På kvällen kom Elin hit och vi åt middag ihop och hade sedan världens trevligaste familjekväll. Så himla mysigt!! Vi satt uppe länge och surrade om allt och inget.

Nu är vi nyvaken och ska iväg på auktion i Långsjöby. Sedan kommer Elin och hämtar upp mig där och då åker vi upp till stugan för att umgås lite med mamma, Reidar, mormor och morfar. Stannar nog till måndagkväll eller tisdagmorgon när jag börjar jobba igen. Så ser mina planer ut och jag mms-bloggar väl under tiden.

Ha det så himla bra raringar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0