Härliga fredag

Jag jobbar bra tider idag faktiskt. Börjar kl 9.30 och sedan får jag sluta och gå hem kl 14.30. Riktigt härligt om jag får säga det själv! Jag har inga riktiga planer för eftermiddagen ännu, men när det är sånt här väder vill man ju helst bara sitta inne faktiskt. Det ska i varje fall bli skönt att sluta lite tidigare än vanligt, speciellt nu när det är Fannys sista dagar här uppe i norr..

Jag jobbar ju imorgon med, så det blir inte helg för mig förrän på lördag eftermiddag. Däremot blir det nog en väldigt lugn helg som det ser ut just nu i varje fall. Det är ju fest i Vilhelmina och det kan man ju alltid ha i åtanke i varje fall..

Ha en bra fredag och tjing för nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0