Gotland

Jag är så himla sugen på att bo på Gotland. Jag vet inte riktigt vad det beror på faktiskt, men kanske beror det på två anledningar. Den första är att jag har avverkat Mari Jungstedts böcker Den mörka ängeln och Den dubbla tystnaden i helgen och den andra är att jag och bästa Jennie planerar att åka dit i höst och festa järnet (jojo, det tänker vi!). Sedan ska vi utforska ön tillsammans.. Men det känns ju väldigt skumt att jag känner värsta suget efter Gotland bara på grund av detta? Jag har ju bara varit på Gotland en gång och då var jag mini-liten och minns inte så mycket alls faktiskt så det skulle vara kul att åka dit på semester, som jag och Jennie ska göra i höst!

Jag hoppas i varje fall att det finns jobb jag kan söka där när jag är färdig jurist om några år för då drar jag på en gång, tveklöst! Om jag har samma längtan efter Gotland då som nu vill säga... Men just nu tycker jag att det skulle vara supermysigt!

Kommentarer
Postat av: NIna

Jag håller på med Den mörka ängeln nu, har precis börjat men den verkar spännande :D

2009-07-28 @ 06:22:50
URL: http://ninagoestogreece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0