Dåligt filmtittande

Det var en jobbdag idag så jag har tillbringat i stort sett hela dagen på Systemet. När jag kom hem stod maten på bordet och det är ju aldrig fel att maten är serverad! Så det var bara att äta och sedan slöa i soffan. Elin kom förbi och vi åkte upp för att hyra en film. Eftersom jag inte är världens actionfan och pappa inget rysarfan, som jag är, blev det en thriller som hette The Midnight Meat Train. Det visade sig senare att den inte alls var en thriller utan jag skulle vilja kategorisera den som rysare och den var ingen höjdare utan bara vidrig så se den inte! Jag skulle ha haft någon att hålla i handen för den var äcklig! Den var alldeles för rå för min smak och dålig story rakt igenom..

Annars har det inte hänt något annat spännande idag faktiskt. Ska väl krypa i säng snarast möjligt och läsa lite. Läser just nu Skumtimmen av Johan Theorin. Spännande, spännande..

Imorgon ska jag och Jannike gå på morgonprommis ihop. Kl 7 ska jag befinna mig på hemma hos henne. Det behövs gott folk.. Så det är nog bäst jag kryper till sängs snart.

God natt på er!


Kommentarer
Postat av: Nina

jag har också läst skumtimmen, tycker att han är bra den där Theorin :)

2009-07-15 @ 13:01:57
URL: http://goinggreek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0