Boktips, tack

Jag behöver lite boktips, tack. Skulle alla mina läsare ge mig ett boktips var så skulle jag ha böcker för hur länge som helst...

Jag ska besöka bibblan imorgon och låna hem några stycken, bland annat hämta hem Snabba Cash som jag reserverat. Jag tycker det är underbart med det nya systemet. Här sitter jag hemma och klickar och kan välja och vraka mellan böcker i 8 kommuners bibliotek - Dorotea, Lycksele, Malå, Norsjö, Sorsele, Storuman, Vilhelmina och Åsele. Sedan får jag ett mail och kan gå och hämta "mina" böcker på bibblan i Storuman fastän det kommer  kanske 15 mil härifrån. Allt är gratis och gratis är bra. I Uppsala har jag för mig att de tar betalt för att reservera vilket innebär att man aldrig kommer få läsa boken.

Nej, tacka vet jag V8 Biblioteken!

Så, boktips tack! Nu ska jag lägga mig och läsa Rymmaren av Thomas Bodström, som för övrigt kommer från Malås bibliotek, i väntan på att Fanny ska komma hem från sin joggingrunda. Jag skippar träningen idag med. Benhinnorna spökar fortfarande och jag har liiiite träningsvärk sedan gårdagens ritt på Kalle... Kan vara skönt att inte röra på sig också ;-)

Kommentarer
Postat av: anna

Nattfåk, men är du rädd för spöken så passa dig.

Ska bli ett sant nöje att döda dig, Magdalena graaf

2009-07-02 @ 20:27:57
URL: http://norrlandsanna.blogg.se/
Postat av: Maria

Kajsa Ingemarssons nya, Bara vanligt vatten var bra =) Har just läst Mari Jungstedts nya, men den kändes stresskriven...

2009-07-02 @ 21:02:42
URL: http://mejan.blogg.se/
Postat av: Kicki (Erikas travtipparkompis)

Hejsan, det var ett tag sedan jag läste din blogg. Nu är det semester och mer tid för datorn. Jag noterar att det är full fart och likheten med moster är slående. Boktips; "Mig äger ingen" av Åsa Linderborg. Det är en bok som jag verkligen kan rekommendera. Ha en fortsatt bra sommar och hälsa mormor och morfar. Kram från Kicki

2009-07-02 @ 21:16:25
Postat av: Mor

Roslund&Hellström "Tre sekunder"

Har inte läst den än men dom har ju skrivit bra hittills!

Pussokram

2009-07-02 @ 22:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0