Bestämt

Har haft en kanondag idag och mycket på grund av lunchen! Blev bjuden av bästa exsvärmora och vi surrade i hela 2 timmar konstant tills vi insåg att det var nog dags att röra på oss. Det var riktigt trevligt och vi lovade att vi skulle ses igen innan jag åker ner igen. Vi surrade om det mesta och jag tycker det var välbehövligt! Vi tycker ju så mycket om varandra, jag och Eva... :-)

Annars har jag ju som sagt ordnat soffa och nu har jag bestämt tyg. Orkar inte vela mer, för det är ändå ingen idé. Annars har jag varit hos katterna, packat lite (jojo, jag åker bort imorgon!) och grejat på med det ena och det andra.

Nu funderar jag på sängen. Jobbar ju imorgon och jag måste ju vara pigg och fräsch. Så god natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0