Äventyrskväll

En dag som inleddes med världens rastlöshet slutade i uppehåll och mys i Gunnarn. Mycket trevligt vill jag er lova. Ni skulle varit där! Jag och Peter bestämde oss för att hälsa på Johanna och jag lyckades kommunicera med henne och få henne att förstå att vi var på besök så fikat stod i princip dukat när vi kom dit, fastän jag aldrig yppat om att vi skulle komma. Tankeöverföring kanske? Efter att ha fikat ville vi åka på äventyr så vi for mot Bredseleforsen och grillade och åt varma mackor och drack saft och cola och hade det himla mysigt! På vägen därifrån stannade vi vid ett spökhus (jo, Johanna proppsade på att det spökade där och jag var inte sen på att hänga på att det gjorde det för jag tror ju på sånt, stenhårt!) men inga spöken dök upp.. En ragg i Gunnarn för att kika på lite hus och få en guidad tur om vem som bor vart och sedan var det dags att bege oss hemöver.

Nu sitter jag här och inser att jag borde inta sängen ganska omgående. Det är ju en dag imorgon med och då hoppas jag att vi slipper det eviga regnande. Det ser nästan ut som om vädergudarna är med oss imorgon!

God natt på er raringar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0