Tyngsta dagen någonsin

Idag var det jobbigt att plugga. Tiden gick så fruktansvärt sakta, men jag har läst alla 5 långa rättsfall där endast ett var intressant och det var det kortaste så klart. Sedan har jag plöjt mig igenom 1/3 av Adlercreutzs Avtalstolkning. Inte den bästa bok jag läst om jag säger så, utan de är så fruktansvärt tunga hans böcker! De är ju inte skrivna på 2000-talet direkt.

Både jag, Anna och Betty satt på rad och beklagade oss över att klockan inte gick fortare än vad den gjorde, men vi tog oss igenom hela dagen till slut. Skönt! Juridik är inte kul alla dagar.

Ge mig lite sömn så jag kan vara pigg och utvilad under dagarna. Jag brukar sällan och aldrig ha ont i huvudet, men nu börjar den göra sig påmind. Aj, aj.

Ska laga lite omelett nu och sedan städa lite. Anna kommer hit ikväll och vi ska se Let's Dance och bara ligga i soffan. Jag ska i varje fall äta godis för det har jag sett framemot hela veckan, men säkert är det inte ens gott när jag väl proppar i mig det.

Att man är så här slut på efter bara 2 veckor är helt sjukt. Det återstår bara 19 veckor kvar....

Kommentarer
Postat av: Anonym

men vi klarade hela dagen ändå....nästan.....men ärligt, rättsfall med typ 100000 sidor skiljktiga e inte vidare kul

2009-01-23 @ 18:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0