Torsdag

God morgon!

Ingen träning i morse, jag var inte riktigt pigg på det faktiskt. Jag har seminarium nu på förmiddagen till 11 och sedan ska jag vänta på Anna för efter 12 ska vi låtsas var ekonomer och gå på deras kontaktdagar på Ekonomikum. Gratisgrejer är alltid bra att ha! Jag är i stor brist av pennor just nu så det skulle inte vara fel att få sig en hög sådana.

Sedan blir det plugg på JB efter det fram tills klockan närmar sig 18 för då blir det träning på Ekeby.

Roligare än såhär blir det inte...


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja vilken tattar-runda det blev ida´. 26 pennor-exakt+ lite annat kul, som typ en bok om årsrevision jippie!

2009-01-29 @ 16:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0