Sovdags

Sådärja, nu var snart även denna dag till ända. Har inte gjort något speciellt ansträngande ikväll. Sett lite One Tree Hill, diskat undan (eller diskmaskinen har gjort det) och tvättat kläder. Nu har jag bara städningen kvar, men det tar jag till helgen. Då ska jag städa och baka bröd för nu börjar även det sina i frysen. Jag bakade sist i november och har klarat mig sedan dess förutom att jag har fått en liten påfyllning av mamma. Jag ska se om jag hittar något gott spännande bröd som jag kan knåda ihop i helgen. Utan jäst var det ja...

Imorgon är det äntligen fredag och jag ser framemot Let's Dance och fruktsallad eller något annat smarrigt. Men innan det blir det plugg på JB hela dagen lång. Har bara självstudier imorgon så ingen bestämd tid att passa alltså, men jag siktar på att vara där kl 9. Jag kan ju låtsas att jag har seminarium så kanske jag är någorlunda i tid.

Nu blir det sängdags alltså och det har jag längtat efter hela dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0