Saturday

Mötte Anna utanför Systemet kl 14.30 och vi skulle inhandla kvällens dricka eftersom vi skulle gå på 90-talsfest. När vi har handlat vårt vin och sedan ringer för att höra hur det blir ikväll är det så många som bangar så då gör vi med det. Jag var egentligen inte så taggad för hur kul var 90-talet egentligen i tanke på utstyrseln? Jag hade ingen lust att dra på mig ett par cykelbyxor direkt eller ett par Adidasbyxor med knappar på sidorna. Jag äger inga sådana kläder längre som tur är. Annars hade festen säkert varit kul!

Istället ska jag och Anna gå ut och äta på nation, VG ser det ut att bli. Sedan ska vi se på bio och det lutar mot Changeling. Så det blir en myskväll utan dess like och definitivt en vit helg. Det tar vi nog igen till veckan istället när det både är yra och Betty fyller 25. Oj, oj, oj.  

Har inhandlat mammas present i varje fall och jag tror hon kommer bli nöjd :-) En bra-att-ha sak.. Annars har jag inte gjort något annat alls. Har läst ut "Den svarta linjen" så nu har jag inget att läsa om kvällarna. Får se om jag hittar något i min bokhylla, annars får jag gå till Annas för där vet jag att en bok väntar på mig.

Nä, måste göra mig i ordning. Vi ska ses 18.50.

Hej så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0