Resan ner till huvudstaden

Anna har varit så duktig och uppdaterat hela vägen ner, medan mitt bredband vägrade koppla upp sig mot yttre världen så jag fick snällt göra annat istället för att blogga. Sitta ut och titta på stjärnan som lyste upp vår väg hit till Stockholm bland annat och sjunga med ABBA i alla låtar.



Väglaget var lite sisådär, men väl i Sundsvall och neröver var det kanon. Johan körde nästan hela vägen och jag satt i framsätet och agerade tydligen kartläsare, men jag vet inte om jag var så duktig för jag skulle säkert guida fel om jag hade varit tvungen. Jag förlitade mig totalt på GPS:n. Det är i varje fall alltid trevligt att bila med dem. Tiden går fort ändå!

Vi åkte förbi en sväng i Uppsala och lämnade min stora resväska och jag packade med mit lite grejer och sedan tuffade vi vidare mot Stockholm. Nu sitter jag och Reidar och ser TV och väntar på att mamma ska komma hem från jobbet. Då ska vi se Mamma Mia och äta chips och dipp. Smaskens!

Förresten, jag glömde bort min kod häromdagen när jag skulle tanka och kunde absolut inte komma på vad det var för någon. Först idag, flera dagar senare alltså, kommer jag på den igen. Det var ju så dags. Men jag har fått skriva många autografer de senaste dagarna och det är ju inte heller fel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0