Party i Uppsala

Gårkvällen var kul! Även fast det sällan eller aldrig blir riktigt som vi har tänkt oss. Först käkade vi pizza när Johanna kom hit och sedan gjorde vi oss i ordning inför kvällen. Ungefär vid halv nio tog vi cykeln bort till Väktargatan - långt ut åt helvetet. Halvvägs insåg vi hade det hade blivit punktering på cykeln så det var bara att hoppa av och traska vidare mot målet. Väl framme låste jag fast pärlan som fick sova bort i natt eftersom vi tog taxi in senare.

Festen var kul och jag träffade både nya och gamla vänner. Kring elva åkte vi vidare och hade en kul kväll inne på Platina. Åldergränsen är ju 23 egentligen, men det märkte varken jag eller Johanna av. Jag dansade som aldrig förr och snurrade runt i korridorerna där. Funny..





Idag har vi haft en slappardag. Gått på en "liten" promenad för att hämta den punkterade cykeln och sedan har vi trängts i soffan och sovit, läst böcker, sett One Tree Hill om vart annat. Nu har vi bestämt oss för att krypa till sängen och slötitta på lite TV tills vi somnar. Och säkert skratta åt alla våra "bekymmer".

Förresten, min käre kusin lyckade och tog sig med i ungdomslandslaget i slalom. HUR BRA ÄR INTE DET? Jag är stolt, och det är även stjärnan på himlen också. Det vet jag. Jag håller tummarna tills de spricker när han åker ner till Spanien för att tävla vidare. Fatta, killen är 14 år. Jag är så stolt!

Nä, sängen nästa nu alltså. Vad morgondagen har att erbjuda återstår att se. God natt på er!


Kommentarer
Postat av: Emma

Joda, fast det är lite irriterande eftersom jag vill kunna sova och inte kan. :P Just nu lyssnar jag på isprinsessan med camilla läckberg, har faktiskt inte lyssnat på en enda bok med henne. :P

2009-01-12 @ 10:16:33
URL: http://peersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0