Nästsista dagen

Kvällen har jag spenderat hos Jennie och Lukas. Jennie bjöd på fika - skorpor och te och det var år och dag sedan jag åt skorpor. Hon är för underbar min älskade vän. Senare på kvällen drog vi en ragg och pratade en massa strunt tills det var dags för mig att bege mig hemåt.

Imorgon är sista dagen här hemma i Stensele. Jag borde egentligen beställa all kurslitteratur, men jag har inte riktigt orkat än. Dumt, mycket dumt för jag lär inte hinna få dem till veckan och säkert kommer jag behöva dem första veckan också. Jag får helt enkelt skylla mig själv, men jag skjuter ju på det eftersom jag egentligen inte vill plugga alls. Fast motivationen ska komma tillbaka. Det lovar jag!

Jag har inget annat nytt att berätta. Klockan är mycket och jag ska alldeles strax krypa i säng hade jag tänkt. Sedan ska jag kliva upp tidigt imorgon och hinna med allt jag har tänkt. Det blir i alla fall raspeballer till middag och det ska bli spännande att se om vi lyckas eller inte.

Jag vill inte åka tillbaka nu, men det är ju ett måste.. Det är ju bara 5 månader kvar och sedan är jag hemma hela sommaren i cirka 3 månader. Det kan ju inte bli bättre och det är det jag ser framemot just nu. Det är ljuset i tunneln.

Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0