Myskväll

Anna har varit här ikväll och vi har kikat på TV och fnissat ihop. Let's Dance var bra som vanligt och min favorit är fortfarande Morgan fast Laila går ju inte av för hackor. Sjukt kul! Att Blondinbella skulle åka ut trodde jag dock inte, för jag tycker att de fanns de som dansade sämre.

Jag och Anna är i varje fall glad för att Carl Jan är kvar. Oj oj oj vad vi har skrattat ihop ikväll med honom, inte åt. Han är en himla kul karl faktiskt!

Godiset var inte så gott som jag hade hoppats så nästa gång blir det vindruvor som Anna slog till med. Det är ju desto nyttigare!

Så himla trevligt med sällskap för en kväll! Nu ska jag hoppa i säng och läsa ut boken som jag håller på med. Den är faktiskt lite läskig...

Ps, vi ska skicka iväg ett brev, jag och Anna, till en viss person. Mer om det senare. Håll utkik för det kan bli en sensation!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0