Min älskade mormor

Min mormor är den bästa i världen! ♥

Det finns ingen som är så snäll som hon. Varje gång det står "Grannäs" på telefonen när den ringer blir jag alldeles varm i kroppen. Nu har jag nyss pratat med henne. Hon ska sticka ett par söta strumpor åt mig som jag hittade i en katalog när vi var hos dom på jul. 

Förra veckan fick jag 2 brev av henne. I ena innehöll det en "ihophållare" till ena tältsängen och ett  sött armband och i det andra receptet på den omtalade veckosalladen. Den är ju supergod!!!! Den ska jag göra i helgen och så räcker den förhoppningsvis tills nästa helg..

Nu längtar jag hem till mormor och Grannäs. Få mat serverad på bordet, helst palt men all annan mormors mat är supergod, få fika jämt och ständigt, få reiki och zonterapi. Allt det där skulle jag behöva nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0