Härmapa

Härmapa som jag är, men jag tycker sådant är kul!


Året


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Flyttade hemifrån till en storstad

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nej, jag hade inga löftet. Sådana brukar ju vara till för att brytas så därför ids jag inte ens hitta på några.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jodå, ÅM blev ju mamma en gång till!

4. Är det något du saknat år 2008 som du vill ha år 2009? 
Att slippa ensamheten som kryper i mig kanske...

5. Vad var din största framgång 2008?
Min och Boggans karriär och att jag sitter här och har 4 år kvar på juristutbildningen. Det är en framgång i sig!

6. Vad spenderade du mest pengar på?
Lägenheten och Boggan

7. Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat och umgåtts mer med mina nära och kära

8. Vad önskar du att du gjort mindre?
Slösat pengar.

9. Hur tillbringar du nyår?
Fest på Blå Kupan så klart! Det ska visst bli en tradition!

10. Vem saknade du?
Allra, allra mest saknar jag min älskade moster.

11. Finns det någonting du ångrar med 2008?
Jo, det finns det.

12. Vilken del av 2008 var bäst? Första eller andra halvan?
I det stora hela så har hela året varit bra. September var både en av de roligaste månaderna i mitt liv, men även den ensammaste.

13. Hur tror du 2009 blir i sin helhet?
Superbra! Hela året, förutom sommarens 3 månader, ska jag ju tillbringa i Sveriges bästa studentstad. Det kan nog inte bli bättre..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0