Härliga söndagmorgon

Jag ligger fortfarande i sängen med datorn i knät och TV:n på i bakgrunden. Himla härligt! Jag ska ta och göra lite frukost nu och sedan komma igång med dagen. Jag har träningsvärk så det blir inte många knop idag, haha.

Jag måste i varje fall plugga. Undrar om jag ska pallra mig iväg till JB eller inte. Jag pluggar ju bättre där för där har jag ingen dator eller annat som stör mig om jag blir less.
Sedan ska jag försöka hinna städa lite, men det kommer i sista hand.  

Kl 15 är det traditionsfika med Ypsilon för alla nya reccar. Martina tycke jag skulle komma och fika med dem, så har jag tid cyklar jag på Norrlands och käkar kladdkaka och scones. Kan bli mysigt! :-) Så det kanske är lika bra att gå till JB och plugga för då är jag ju redan inne i stan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0