Friday night

Kvällens flamma i Let's Dance är ju helt klart Morgan Alling. Vilken hejare på att dansa!!! Sedan gillade jag även Världens Starkaste Man Magnus också. Otippat!

Har sett Let's Dance, surrat i telefonen en massa och sett lite Arn ikväll. Har halva filmen kvar, men jag orkar inte se längre, utan det får bli imorgonbitti istället. Ska lägga mig i sängen och läsa lite och sedan plugga in ljudboken jag lyssnar på nu. Det var ett tag sedan jag lyssnade eftersom jag inte behövt utan har kunnat sova bra i 3 veckor, men nu är det dags igen. Kanske lika bra att börja om på kapitel 1 för jag hade ju inte kommit så mycket längre än så.

Imorgon kommer Johanna. Det vankas inflyttningsfest och sedan utgång.. Det kommer bli galet!

Nä, nu gäspar jag... God natt!

Kommentarer
Postat av: emma.

trevlig blogg du!

2009-01-10 @ 01:50:12
URL: http://hagelstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0