Ett uppdrag

Just när jag var på väg att kliva utanför dörren fick jag ett samtal och var tvungen att vända för att luska lite i det hela. Det är ett litet mission, men jag vet inte om jag var så mycket till hjälp? Återstår att se. Jag väntar i varje fall med spänning ;-)

Jag tog mig till JB och läste 50 sidor avtalstolkning men frågan är hur mycket som egentligen fastnade? Ingenting om jag inte tar helt fel. Jag var så omotiverad för vem vill egentligen plugga på en söndag? Jag gick till ICA och handlade istället och nu ska jag strax laga mat för jag är hungrig redan!

Jag är så grymt sugen på att klippa mig. Både Ida och Anna tycker att jag ska klippa mig på precis samma sätt, så jag får väl se om det blir så eller inte. Ska boka tid imorgon och förhoppningsvis får jag tid på fredag.

Usch, nu är jag less på att vara mobillös. Jag väntar på att mitt nya abonnemang ska komma, men det lyser med sin frånvaro. Jag hoppas det kommer imorgon!

Dags för mat - isterband, potatis och stekta ägg. Mums!


Kommentarer
Postat av: Maria

Vi har testat med två olika namn utan att få ketchupeffekt... så vi får fortsätta luska ;)

2009-01-25 @ 18:19:58
URL: http://mejan.blogg.se/
Postat av: Johanna

hm... well, potatis är ju gott iaf :D

2009-01-25 @ 21:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0