En slöarkväll

Jag har lyckats fördriva tiden med att göra ingenting ikväll. Legat i soffan och kikat på en massa One Tree Hill-avsnitt och nu börjar de sina. Snart har jag avverkat de två säsongerna jag lånade av Hanna. Då är det bara att invänta tills jag kommer hem nästa gång då jag kan låna fler av henne. Sedan har jag bakat och ätit kladdkaka för det tyckte jag att jag var värd! Därefter tog jag mig i kragen och renskrev från en föreläsning och senaste seminariet så lite duktig var jag nog trots allt så här på kvällskvisten. Nu "ligger jag bara back" en föreläsning, som var den mest ointressant jag någonsin varit på och inte gav mig någonting alls så jag vet inte om jag orkar ödsla tid, energi, papper och bläck på det.

Nu ska jag hoppa i säng, läsa lite och sedan sova heeela natten (vill jag tro). Upp tidigt imorgon och vara pigg och alert. Det är min dröm för denna dag!

God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0