Effektivitet

Lina Effektivitet Sundström, det borde vara mitt nya namn. Trots att jag inte var på JB förrän strax innan 10 var jag effektiv och gjorde klart seminariet på en timma. Därefter blev det lunch med Betty med våra medhavda lunchlådor och sedan iväg på första basgruppsmötet. Trevligt med nytt folk och jag tror vi kommer trivas bra tillsammans. Den stora frågan var vad en gåva är egentligen? Helt oväsentligt, men det diskuterades en massa kring det.
Efter mötet blev det ännu mer plugg fram tills klockan var ungefär kvart i fem och jag traskade hemåt. Duktig start tycker jag!

Nu ska jag äta lite och sedan se klart de två sista avsnitten på One Tree Hill. Har inga större planer för kvällen, men Top Model på 3:an kl 20.00 vill jag inte missa. Annars blir det väl som alla andra kvällar; datorn, TV:n, datorn, TV:n. Det är faktiskt inte så tokigt som det låter.


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Vad härligt att du är sporrad och ser möjligheterna framför deJ .. JÄTTEBRA.

Fortsätt så du med din invanda struktur så får du mycke mera, kvalite och effektivitet ger bonustid och upplevelser. Ha det gott vi höres

Kramisar från stolta pappsen

2009-01-14 @ 21:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0