Boktips

För några år sedan läste jag Vargarnas Rike av Jean-Christophe Grangé och tyckte det var en superbra bok! TIll och med Fanny tragglade sig igenom den och det säger inte lite.. I något år efter det letade jag efter fler böcker av samma författare, men då fanns det inga fler översatta till svenska.


Innan lovet tipsade Anna mig om denna bok av samma författare. Jag hade nästan glömt bort att han fanns, tills jag fick se den i Annas bokhylla. Jag hade tänkt läsa den nu under lovet, men jag har inte alls hunnit. Men nu ska jag ta tag i det. Troligtvis är jag väl färdig till sommaren eller nåt, men då har jag i varje fall läst den.


Sedan ser jag att en ytterligare bok av honom har översatts till svenska, men det får väl bli sommarens projekt.

Kommentarer
Postat av: Ida B

Hej vännen! Såg du mitt meddelande på din tavla. :) Nu har jag skaffat en blogg serru... idabjornstad.blogg.se enkelt som en plätt. Måste lära mig lite kring bilder och styling bara. :) Hoppas allt är bra! kram

2009-01-07 @ 06:46:09
Postat av: Ida B

Såg du mitt meddelande på din tavla? :)

Nu har jag skaffat mig en blogg. idabjornstad.blogg.se lätt som en plätt. Hoppas allt är bra annars. Kram på dig

2009-01-07 @ 06:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0