Back in town

Nu är jag tillbaka i Uppsala. Det är ju mitt hem och jag trivs så fruktansvärt bra här i lägenheten så det känns faktiskt hur bra som helst att vara här. Det ska bli spännande att börja med termin 2 också - civilrätt. Det är ju nu det börjar likna något.

Jag, mamma och Reidar åkte hit i eftermiddags. Reidar satte upp min hylla som jag fick av dem i julklapp och mamma lagade biffar med västerbottensost medan jag tvättade, grejade på lite och hjälpte till på båda håll när det behövdes.

Så här snyggt blev det när hyllan kom upp:




I fredags var jag på RA:s Tyger och de här fick följa med hem:
  

Jag har sett Top Model 11 ikväll och nu ser jag Drömkåken. Den är ju rätt kul ändå!

Kommentarer
Postat av: ÅM

Det blev ju kanon =) Mina ljushållare är ännu inte på plats... A gillade inte min idé om att borra i väggen... Det blev super med den lila i alla fall, tur att du fick mig att byta ;o)

2009-01-06 @ 23:00:44
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0