Äntligen fredag

Har haft första seminariet nu på förmiddagen med nya klassen och nya läraren. Jag tror jag kom i en bra klass med en bra lärare! Det blir så mycket roligare då!

Ska storstäda lägenheten och äntligen få ordning på men lilla walk-in-closet hade jag tänkt idag. Jag har skjutit på det i över en månad, men i samband med tentapluggandet så fanns det aldrig någon tid till det. Nu kan jag ju inte ens plugga eftersom jag inte fick böckerna idag heller så då kan jag lika gärna storstäda eller göra något annat trevligt. Jag hoppas böckerna kommer på måndag för jag börjar känna mig lite handikappad och lite efter när jag inte har dem. Alla andra har säkert hunnit läst Adlercreutz första bok och är halvvägs in i hans andra. Jag får ta igen det så fort böckerna har kommit!

På med ABBA och fram med skurkäppen.


Kommentarer
Postat av: zaphe

Snygg design! :)

2009-01-09 @ 17:46:41
URL: http://zaphe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0