Almost

Jag tog mig nästan upp i tid. 07.50 pallrade jag upp ur sängen som en död zombie ungefär. Har jag sagt att jag är less på det här?

Kokar lite mat till lunch nu och ska göra mig i ordning inför dagen. Har seminarium mellan 9.15-11.00 och sedan blir det plugg, lunch och återigen plugg på JB resten av dagen fram tills 18 ungefär, som vanligt. Jag önskade att jag är lika trött som jag är nu på kvällen för då skulle jag somna som en stock ikväll kl 21.00 efter Top Model, men det lär inte fungera. But I'll give it a try!

Något annat spännande händer inte idag förutom att jag får lön på kontot. Underbart! Det är verkligen välbehövligt :-)

Ge mig helg, jag är redan less på veckan.

Kommentarer
Postat av: ÅM

Hej, jag är här och läser om ditt liv nere i Uppsala. Kram

2009-01-27 @ 11:50:18
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0