Var är jag?













Ni gissar säkerligen alldeles rätt - jag är hemma! Jag överraskade hela bunten, förutom pappa som hämtade dig på flygplatsen igår förmiddags, och flög hem. Joel såg ut som en fågelholk och sedan log han bara, ÅM fick veta via sms att jag ville äta lunch med henne på Aktiviteten och hon trodde mig inte först, men så klart ville hon det! Linda såg ut att tappa hakan och lämna kvar den på Skolgatan när hon såg jag och ÅM gående på gatan.

Men då var nog Jennie den som såg allra mest förvånad ut. Jag stod och bankade på hennes dörr och sedan kommer hon ner, supertrött, och öppnar dörren. Jag står där och flinar och hon bara gapar i flera sekunder. Sedan får jag världens bautakram och hon blir hur pigg som helst. Genast stod det fika på bordet och sedan blev det hockey där träffade vi fågelholk nummer 2 och 3, Maria och Anna. Det var så himla kul att åka hem och överraska allihopa och se deras miner. Jag skulle vilja haft det på kort!
"Men, men, men" var nog de vanligaste orden jag hörde igår.

Efter hockeyn for vi hem till Jennie och såg på film och åt godis. Kring halv tolv åkte jag hem för jag höll på somna i soffan..  

Men jag fick träffa min favorit när jag och ÅM lunchade på Aktiviteten. Mitt älskade gudbarn.


Kommentarer
Postat av: ÅM

Världens sötaste =)

2009-02-19 @ 10:40:20
URL: http://ronnvik.blogspot.com
Postat av: Anonym

Angående hakan- Jag trodde det var för att jag körde över fart guppet ;)Synd att vi bara hann ses där :(

2009-02-23 @ 21:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0